Tuesday, May 22, 2012

PANAS : PROGRAM ICE CREAM DI LEDANG, AZMIN LARI TAK CUKUP TANAH


Baru-baru ini, pakatan pembangkang Johor telah mengadakan satu ceramah yang diadakan di perkarangan pejabat PKR Ledang di alamat No 9, Taman Muhibah, Sungai Mati Ledang. Antara yang dijemput untuk hadir menyampaikan ceramah tersebut ialah pemimpin tersohor PKR merangkap kekasih gelap Nuar Berahim, Incik Azmin Ali.


Namun begitu sehingga majlis berakhir, wajah dan bayang Azmin Ali langsung tidak kelihatan, sehingga membuatkan pengunjung yang hadir gelisah kerana TERLALU RINDU untuk menatap wajah kesayangan yang menjadi kegilaan NUAR BERAHIM ini. Hanya Chui Jui Meng dan jambu baru NUAR BERAHIM, si Rafizi Ramli sahaja yang berani hadir untuk menyampaikan ceramah.

Apabila didesak bertalu-talu oleh para hadirin yang hadir, akhirnya pihak penganjur terpaksa membuat pengumuman, memaklumkan Azmin Ali tidak dapat hadir atas sebab-sebab yang tidak dapat dipastikan. Apabila ditanya, penganjur mengakui ini disebabkan kerana AZMIN ALI tidak dapat menerima hakikat dengan program 'DUDUK DAN JILAT AIS CREAM' yang juga diadakan di tempat yang sama.

Tambah membuatkan AZMIN ALI berang, rata-rata yang hadir pada ceramah tersebut serta penyokong-penyonkong PKR turut mengambil ais cream yang diedarkan itu. Yang paling best, mereka duduk menjilat ais cream sambil mendengar ceramah yang disampaikan.

Persoalannya, mengapakah perlu untuk Azmin begitu marah dengan program 'DUDUK DAN JILAT AIS CREAM' tersebut?????? KALAU BETUL TAK BUAT, KENAPA NAK MARAH?


Macam mana Azmin tak begang, penyokong PKR pun layan program DUDUK DAN JILAT AIS CREAM





Mamat India yang pakai baju keadilan tu, sure kenan pecat lepas ni..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...